Wednesday, November 10, 2004

Potverdoemme!

Awel, duzend bommen en garnaten, morgen komt de nieve wong kar wai uit in bangkok, dienen dingen, alle, twieduzend46 awa! ik zen een beke van men melk, want de laatste filmkes die ik hier gezien heb waren ni echt al te vrolijk (Cellular; vermijden tenzij je een ugcpasje en een oceaan van verveling ter beschikking hebt, en Dodgeball; ja, moet ik daar nu echt iets bij verzinnen?) Potverdikkeme, ik blijf nog wa plakken wa, morgen gaan ik naar de cinema, hoera hoera! Engelse ondertitels of ni, ik gaan lekker rillen in den bioscoop! PS als iemand van ulder nog fijne scenarios of filmstuff heeft gemaakt, mailt da dan naar erikdc@gmail.com, zo kan ik mijn kwaliteitsleven wa upgraden alhier. Da rik.

1 Comments:

Blogger noctos said...

geen scenarios yet maar wel gratis en voor niks:

http://www.gutenberg.net/

Project Gutenberg is the oldest producer of free electronic books (eBooks or etexts) on the Internet. Our collection of more than 13.000 eBooks was produced by hundreds of volunteers. Most of the Project Gutenberg eBooks are older literary works that are in the public domain in the United States. All may be freely downloaded and read, and redistributed for non-commercial use.

10:29 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home